• ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد
  • اِلأَربِعا ٣ ذو الحجه ١٤٣٩
  • Wednesday, August 15, 2018
کلیدواژه: 53524
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي، ساعت 11:07
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۰/۱۹

رسیدگی به شکایات و پیشنهادات

مراجعین گرامی : هدف این مجموعه درمانی، ارائه خدمات بر اساس معیارهای استاندارد و علمی و مبتنی بر اساس احترام و ارزش های والای انسانی می باشد، بدیهی است کسب رضایت خاطر شما هدف و آرزوی ماست. به نمایندگی از طرف حوزه مدیریت بیمارستان ، دفتر رسیدگی به شکایات و پیشنهادات واقع در سالن انتظار بخش های بستری پذیرای هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و نقطه نظرات  شما عزیزان در جهت ارتقا و بهبود عملکرد این مرکز در ارایه خدمات شایسته به مراجعین ارجمند می باشد.

در صورت داشتن شکایت یا پیشنهاد از طرق زیر می توانید آن را مطرح نمایید :

1 - مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات در شیفت صبح و دفتر سوپروایزر در شیفت عصر و شب و دریافت فرم مخصوص شکایت/پیشنهاد .

2 - طرح شکایت به صورت شفاهی به مسئول رسیدگی به شکایات در شیفت صبح و سوپروایزر در شیفت عصر و شب.

3 – تکمیل فرم مخصوص شکایت/پیشنهاد که در مجاورت صندوق های رسیدگی به شکایات و در راهروی اصلی بخش ها، سالن انتظار درمانگاه و اورژانس قرار داده شده است و انداختن فرم تکمیل شده در صندوق مربوطه.

4 - ارسال پیامک به سامانه پیامکی بیمارستان به شماره 300033003330.

5 - تماس با تلفن گویای بیمارستان به شماره 16-33442112 و وارد شدن به قسمت شکایت/پیشنهاد.

6 – در صورت مراجعه به سایت بیمارستان به آدرس http://shefa.tamin.ir می توانید با مراجعه به قسمت تماس با ما ، در قسمت نظرات ، شکایات و یا پیشنهادات خود را ثبت نمائید. ضمنا می توانید نظرات خود را به آدرس ایمیل shefa.hos@tamin.ir  ارسال نمائید .

7 - در صورت ثبت شکایت و تکمیل فرم به صورت حضوری ، ضمن دریافت کد پیگیری ، تلفن تماس جهت اطلاع رسانی اخذ می گردد .

8 - شکایت شما بر اساس الویت و فوریت موضوع در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه آن به صورت تلفنی و توسط مسئول رسیدگی به شکایات به شما اطلاع رسانی می گردد . 

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 8/3972 sec