• ۱۳۹۷ سه شنبه ۳ مهر
  • اِثَّلاثا ١٤ محرم ١٤٤۰
  • Tuesday, September 25, 2018
کلیدواژه: 53521
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي، ساعت 10:57
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۰/۱۹

درخواست تقدیر و تشکر از پرسنل

مراجعین گرامی، مددجویان ارجمند ؛

هدف ما کسب رضایت شماست، با امید دستیابی به این آرمان ارزشمند و بهبودی مددجویان محترم، در صورت رضایتمندی شما از عملکرد هر یک از افراد این مجموعه و در جهت تشویق همکاران ما در انجام هرچه بهتر وظایف و ایجاد انگیزه در سایر کارکنان، خواهشمند است به منظور تقدیر و تشکر از پرسنل از راههای ذیل اقدام فرمائید :

1 – حضوری : صبح ها در روزهای غیر تعطیل به واحد رسیدگی به شکایات (روابط عمومی) مراجعه فرمائید. درروز های تعطیل و شیفت های عصر و شب به دفتر سوپروایزر مراجعه نموده و ما را از نظرات خود آگاه سازید.

2 – مکتوب : از طریق صندوق های انتقادات -  پیشنهادات که در راهروی بخش ها وجود دارد.

3 – پیامک : از طریق سامانه پیامکی بیمارستان به شماره 300033003330

طبق قوانین داخلی بیمارستان در صورت رضایتمندی و تقدیر شما و سایر بیماران از پرسنل در بار اول تشکر شفاهی در کمیته های بیمارستانی از ایشان به عمل خواهد آمد. در مرتبه دوم تقدیر کتبی و در دفعات بعدی در قالب پرداخت هدیه از ایشان تقدیر خواهد شد .

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 6/2561 sec